Pravděpodobně neexistuje lepší cesta jak zvýšit úroveň služeb a produktivitu než jednat se zaměstnanci s důvěrou a respektem. Pokud mají možnost vložit do úkolů…
Způsob, jakým spolu lidé jednají, je významným ukazatelem toho, jak o sobě…
Stále více školitelů využívá možnosti vést své přednášky prostřednictvím…
Bezúhonnost a morální trvalost by měly být jedním z poznávacích znamení…
Průzkumy dokazují, že nesprávná komunikace na pracovišti muže vést k řadě…
Úroveň podnikové kultury se projevuje v každodenním přístupu k práci, v…
Největší starostí jedné menší americké společnosti byl nedostatek manažerů…
Bývalí američtí prezidenti Ronald Reagan a Bill Clinton prosluli svými…
Učitelé i filozofové se dlouho snažili poznat, co je podstatou…
Vybudovat malý podnik nebo kolektiv s velkou vizí je stejně obtížné jako…
Co je zdrojem rozkvětu firem? Proč některé podniky prospívají, a jiné ne?…
Obchodování je směsicí inspirace, lidí, financí, cílů, logistiky,…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy -…