Psychika, motivace a nadšení pracovníků hrají v zákaznickém servisu klíčovou roli. Pokud jsou pracovníci nespokojení nebo nemají o to, co dělají, sebemenší zájem,…
Pandemie koronaviru není jediná krize, kterou budete muset během svého…
Někteří lídři dokáží i v krizi zachovat chladnou hlavu. Další nepříznivý…
Člověk na vedoucí pozici musí mít celou řadu specifických vlastností. Mezi…
Pokud máte pocit, že každý den je stejný jako ten předchozí, stagnujete a…
Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou…
Všichni toho už máme dost. Lockdown trvá s menšími přestávkami již více než…
Je známo, že extrémní sportovci mají skutečně pevné nervy a odhodlání pro…
Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době,…
Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém…
Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu,…
Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „…
Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na…