Šest zlozvyků, které musíte coby manažer ihned přestat dělat

Moderní doba sebou nese mnoho rizik a civilizačních chorob, které v kombinaci se zvyšujícími se požadavky na výkony pracovníků mohou vážně zasáhnout kohokoliv, a manažery obzvlášť. Kterých 6 moderních zlozvyků a neduhů byste si měli coby manažer odpustit, abyste nevyhořeli, nezhroutili se a podávali co nejlepší pracovní výkon?

Nerozdělování práce

Mnozí manažeři radši dělají vše sami, než aby práci delegovali na kolegy a podřízené. Pokud ale tento zlozvyk dosahuje takové míry, že vás omezuje, měli byste se zamyslet, jestli jste obklopeni těmi správnými lidmi, když jim natolik nevěříte.

Aktivní prokrastinace

Mnoho lidí je v práci vytížených aktivitami, které vlastně vůbec nejsou produktivní. Čas je drahocenná komodita, se kterou je nutné zacházet maximálně obezřetně. Neschovávejte se za neproduktivní práci s myšlenkou, že něco děláte.

Žádné přestávky

Pracovat bez přestávek je ve výsledku kontraproduktivní. Podle serveru The Balance byste si každou hodinu minimálně měli dát několikaminutovou přestávku. Vaše práce pak bude efektivnější, soustředěnější a kreativnější.

Spánkový deficit

Málo spánku je jedna z civilizačních chorob, které se dříve nebo později projeví ve vašem osobním i pracovním životě. Nepodceňujte nedostatek spánku a naučte se brát spánek jako prioritu.

Nenaslouchání zaměstnancům

Každý manažer se může mnoho naučit od svých podřízených. Jejich podněty mohou poskytovat jedinečný vhled do dané problematiky. Ne každý manažer ale svým zaměstnancům naslouchá, a to je špatně.

Zastaralé technologie

Málo investic do nových technologií a softwaru může ve výsledku silně negativně ovlivnit výsledky celého obchodního týmu. Nezaostávejte za vývojem a nedávejte vaší konkurenci výhodu tím, že používáte zastaralé technologie.

 

-mm-  

Zdroj: The Balance - americký server zaměřený na peníze a kariéru
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Balance