Případová studie - vytvoření globálního dodavatelského řetězce

Vytisknout

Společnost Huntsman Tioxide, největší světový výrobce barviv na bázi oxidu titaničitého, se potýkala s problémem nekoordinovaného provozu lokálních podnikových systémů. Autonomní místní jednotky neměly přístup k ostatním částem podnikového systému, proto ani řízení vztahů se zákazníky nebylo příliš efektivní. Tento slepenec byl navíc z hlediska provozu velmi náročný na údržbu i financování a firmě nezbýval čas a prostředky na rozvoj a podporu svých globálních aktivit.Globální zákazníci se navíc…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace