Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jak zachránit skomírající obchodní partnerství

Obchodní partnerství již dávno není jen záležitostí peněz. Jde především o vztahy a emoce s nimi spojené. Partneři si jednoho krásného dne přestanou věřit, ztratí…

Proklínáte e-maily? Nezneužívejte je.

Proklínáte e-maily? Nezneužívejte je.

Zdá se to neuvěřitelné, ale e-mail skutečně kdysi podporoval a zvyšoval…

8 věcí, které by manažer měl zvládnout v prvních 90 dnech své činnosti

8 věcí, které by manažer měl zvládnout v prvních 90 dnech své činnosti

Člověk nastoupí do manažerské funkce a říká si: Co teď? Co dřív? Článek se…

Omluva se počítá

Omluva se počítá

Ne každému se lehce říká nahlas: Omlouvám se, udělal jsem chybu. Ředitelé a…

Úvod do řízení vztahů s partnery (PRM)

Úvod do řízení vztahů s partnery (PRM)

V současné době se společnosti všemožně snaží zajistit si dobré vztahy se…

Sedm věcí, které byste měli vědět o autorech počítačových virů

Sedm věcí, které byste měli vědět o autorech počítačových virů

V obchodní praxi se stále více potýkáme se záplavou nechtěných e-mailů,…

Využíváte při řízení blogy?

Využíváte při řízení blogy?

Blogy, neboli také weblogy či webové občasníky (protože deníčky to obvykle…

Nejlepší manažer je Mistr D.

Nejlepší manažer je Mistr D.

Padesátiletý Američan italského původu Mark DeCocinis, generální ředitel…

Management v kostce - 5 rad

Management v kostce - 5 rad

Na světě existují plné knihovny informací říkajících manažerům, jak mají…

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Účelem této publikace je představit názory na správu znalostí, které…

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu…

Noční můry IT manažerů

Noční můry IT manažerů

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá.…

Základem produktivity je důvěra

Základem produktivity je důvěra

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry…

Výpis 30693081 z celkem 3851