Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu zvoliť, aby sa nielen udržala, ale ešte zlepšila?

Tři tipy pro rozvoj lídrů v týmu

Při řízení každodenních úkolů manažerům často nezbývá čas na podporu…

I špatný šéf vás může hodně naučit

Většina lidí se v průběhu své kariéry setká se špatným šéfem. Trvá-li tato…

Žrouti firemního času

Většina zaměstnanců dobře ví, co brzdí produktivitu v firmě. Otázkou však…

Opravdu si zasloužíte zvýšení platu?

Máte pocit, že byste si zasloužili zvýšení platu, ale váš šéf si to zřejmě…

Mentorování nejsou jen rady

Většina manažerů, kteří se ve své kariéře dostanou až na nejvyšší posty, by…

5 kroků k autentičtějšímu leadershipu

Každý lídr se chce zlepšovat, což je jedině dobře. Neměl by se však snažit…

Lekce z networkingu pro stydlivé

Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete…

Propustit, nebo nepropustit?

Majitelé malých firem, ale i manažeři týmů, často bojují s otázkou, kdy se…

Čím si ničíte kariéru?

Odvádíte dobré pracovní výkony, nemáte konflikty s nadřízenými ani klienty,…

Nebojte se moderovat panelovou diskusi

Konference, různé networkingové akce, ale i porady. To všechno jsou…

Proč se lídři rozhodují špatně?

Mají-li zaměstnanci podávat dobré výkony, potřebují, aby je vedli schopní…

Lepším lídrem za 12 týdnů

Hledáte inspiraci, jak se zlepšit jako lídr? Pak jsou následující řádky…

Výpis 33423354 z celkem 6639