Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa znalostí má mnoho podob a je velmi složitá, mimo jiné také díky tomu, že její hlavní…
E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak…
Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborn&…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…
Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…
Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…