Manažer - zprávy z managementu

Znalostní audit - cesta z pekla

Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa znalostí má mnoho podob a je velmi složitá, mimo jiné také díky tomu, že její hlavní…

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Nové století je zároveň novou érou v podnik&…

E-learning třetí generace

E-learning třetí generace

E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…

Jako sloni v porcelánu?

Jako sloni v porcelánu?

Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak…

Etické normy - jak rozlišit dobré od zlého?

Etické normy - jak rozlišit dobré od zlého?

Firmy dávají najevo svou snahu o dodržování…

Povídání o rozhodování a hierarchii v podniku

Povídání o rozhodování a hierarchii v podniku

Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborn&…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení…

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…

Umíte naslouchat správnému vnitřnímu hlasu?

Umíte naslouchat správnému vnitřnímu hlasu?

Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…

Jak vybírat program a metody školení

Jak vybírat program a metody školení

Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…

Co na to říká zákazník?

Co na to říká zákazník?

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…

Výpis 1166211674 z celkem 12361