Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek)…
Internet ve spolupráci s inteligentními podnikovými databázemi a nástroji…
Autor se v článku zabývá komplexním pojetím správy znalostí, počínaje…
XML (extensible markup language) je značkovací jazyk, který má potenciál…
Úspěšné vedení stojí a padá s několika základními principy zaprvé…
Cílem článku je podnítit diskusi o kritických otázkách týkajících se…
Společnosti a jejich zaměstnanci řeší problémy s nadměrným přehlcením…
Když se dnes vedoucí pracovníci baví o situaci na pracovišti, nešetří…
Pomocí internetu je možné obchodovat po celém světě, což má velký dopad na…
Jak se dají modely výkonnosti zaměstnanců využít při následném hodnocení…
Princip outsourcingu je jednoduchý: určitá společnost si vybere firmu,…
V poslední době se začala většina firem vydávat cestou co nejvolnějších…
Firmám, jež doposud nevěnovaly pozornost svojí prezentaci na webu a nemají…