Pravidla vztahu s agenturou

Partnerství, otevřená komunikace, spolupráce, oslavování úspěchů... to zní jako rady pro jakýkoli perfektní vztah. V tomto případě se jedná o vztah s vaší designovou agenturou. Vybudování a udržení důvěryhodného vztahu s vaší agenturou je klíčem k úspěchu projektu. Mnoho vztahů s agenturami selhává, protože klienti s nimi jednají jako s prodejci, nikoli jako s partnery. Necení si rad agentury, když opravdu potřebují vnést čerstvou perspektivu do řešení komunikačních výzev. Ponaučení můžete získat buď sami v důsledku potyček s agenturami, nebo pomocí následujících deseti pravidel, jak získat nejlepší výsledky z vaší designové agentury. Někdy strávíte více času s partnery z agentury než se svojí rodinou. Proto investujte do dobrých vztahů a dosáhnete skvělých pracovních výsledků a možná i přátelství.
- Budujte vzájemný respekt,
- definujte své cíle,
- formulujte parametry značky,
- definujte detaily v pozadí,
- stanovte rozsah rozpočtu, ušetří to čas,
- pokud je váš rozpočet napjatý, buďte flexibilní,
- budujte oboustranný vztah,
- zaměřte se na to pozitivní, vyplatí se to,
- problémy řešte společně,
- pravidelně dělejte po skončení projektu zhodnocení a oslavujte úspěch společně.

-ba-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace