Hledám asistentku. Zn.: Ať je jako já

Ilustrační snímek

Přijímání asistentky je velkým krokem zejména pro začínající podnikatele, kteří se poprvé nacházejí v situaci prosperujícího obchodu a potřebují vyvážit svůj pracovní život s osobním. Vždy se však jedná o rozhodnutí vysoké důležitosti, protože osobní asistentka není jen úřednice, ale osoba, jejímž úkolem je podporovat hladký průběh podnikatelské činnosti a obecně vzato i života zaměstnavatele. Článek shrnuje základní kvality, které by podnikatel mel u osobní asistentky hledat:

- časová flexibilita,
- přizpůsobivá osobnost,
- schopnost pracovat na více věcech najednou,
- schopnost jednat a spolupracovat s ostatními lidmi,
- schopnost rychle a efektivně se učit,
- znalost kancelářských a obchodních procedur,
- dobrá pracovní historie,
- samostatné rozhodování,
- vůdcovské kvality,
- organizační dovednosti,
- sebedůvěra,
- schopnost jednat se zákazníky.

Podnikatel by měl také využívat vlastní intuice. Cílem by mělo být přijmout asistentku, jejíž osobnost a cíle budou odpovídat jeho, jelikož spolu budou trávit většinu pracovního času. Pokud jde o náklady na osobní asistentku, nejlevnější neznamená nejlepší. V první řadě je vždy třeba usilovat o kvalifikovanou, spolehlivou, energickou asistentku.

-kk-

Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Zobrazit přehled článků ze zdroje WebProNews