Manažer - zprávy z managementu

Každý se pro podnikání nehodí

Postavit se na vlastní nohy není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Vytvořit skvělý podnikatelský plán není takový problém, jako mít správné…

Znalostní kouč

Znalostní kouč

Jedním z hlavních zájmů firem by mělo být, aby je znalosti talentovaných…

Na věku nezáleží

Na věku nezáleží

Začátek podnikání chce víc než jen dobrý nápad. Pokud nechcete zranit sebe…

Chcete loajální pracovníky? Zaměřte se na matky

Chcete loajální pracovníky? Zaměřte se na matky

Frank Guerra v roce 1995 netušil, že konkurence málem přijala ženu, která…

Proč nepracují tak, jak by mohli?

Proč nepracují tak, jak by mohli?

Dokonce ani ti nejchytřejší a nejtalentovanější zaměstnanci nedokáží vždy…

Rodinný stres

Rodinný stres

Většina rodinných podniků dlouho nepřežije. Důvody bývají různé, od…

Být oblíben, nebo respektován?

Být oblíben, nebo respektován?

Úspěšné vůdcovství stojí na dvou pilířích oblíbenosti a respektu, které…

Štěstí je krásná věc, ale úspěch si za ně nekoupíš

Štěstí je krásná věc, ale úspěch si za ně nekoupíš

Nejúspěšnější podnikatelé jsou lidé, kteří se nebojí riskovat. Vyplývá to z…

Nesnažte se kopírovat své předchůdce

Článek v rámci předplatného Nesnažte se kopírovat své předchůdce

Převzít vysokou pozici po obdivovaném zkušeném vysloužilci může být těžký…

Guy Kawasaki: To nejnutnější, co potřebujete vědět k podnikání

Guy Kawasaki: To nejnutnější, co potřebujete vědět k podnikání

Guy Kawasaki je legendární zakladatel Garage Technology Ventures v Silicon…

Sotva přišel, mohl by zase klidně zmizet

Sotva přišel, mohl by zase klidně zmizet

Máte chuť po prvních zkušenostech ukázat novým zaměstnancům dveře? I…

Topmanažer s velkým K

Topmanažer s velkým K

Ekonomický publicista, vysokoškolský učitel a náměstek Daňového ředitelství…

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více…

Výpis 98169828 z celkem 12446