Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Není obchodník jako obchodník

Při nabízení svých služeb firmy často bojují s tím, že si je potenciální zákazníci stereotypizují jako otravné obchodníky, kterým je třeba se vyhnout. Článek proto…

Podnikavý Toníček a jeho koníček

Podnikavý Toníček a jeho koníček

Když máte hobby, které vás bezmezně baví, jste z něj nadšení, je dobrý…

Pravidla vztahu s agenturou

Pravidla vztahu s agenturou

Partnerství, otevřená komunikace, spolupráce, oslavování úspěchů... to zní…

Osobní trenér pro každého

Osobní trenér pro každého

Pro udržení zdraví zaměstnanců, snížení hladiny stresu a snížení absentismu…

Cesta k úspěchu v životě i obchodě

Cesta k úspěchu v životě i obchodě

Řada lidí se domnívá, že pravidla hry v byznysu jsou od běžného života…

Potvrzeno: Zákazník neví, co chce

Článek v rámci předplatného Potvrzeno: Zákazník neví, co chce

Výzkumy zákaznické spokojenosti nehrají v ekonomickém prognózování žádnou…

Hledám asistentku. Zn.: Ať je jako já

Přijímání asistentky je velkým krokem zejména pro začínající podnikatele,…

Než začnete elektronicky vzdělávat

Než začnete elektronicky vzdělávat

Elektronické systémy pro řízení výuky (LMS) napomáhají zdokonalovat…

S inovací musíte začít u sebe

S inovací musíte začít u sebe

Nemůžete přimět zaměstnance inovovat, tvořit a myslet mimo obvyklý rámec?…

Co je nebezpečnější než e-mail?

Co je nebezpečnější než e-mail?

*Instant messaging* (IM) vzkvétá, téměř všude lidé píší zprávy přátelům a…

Zvládáte svůj čas?

Zvládáte svůj čas?

Manažerka Mary měla o své práci jinou představu. Chtěla se věnovat řízení…

Nebuďte nepřesvědčiví

Nebuďte nepřesvědčiví

Ať už vede rozhovor mezi čtyřma očima, motivuje své podřízené nebo…

Co, jak a proč udělat pro správnou pracovní sílu

Co, jak a proč udělat pro správnou pracovní sílu

Pokud jste frustrováni neustálou snahou o motivaci zaměstnanců, vložte svou…

Výpis 98039815 z celkem 12446