Elektroenergetika

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které zákazníkům nakonec dají pocit, že dobře nakoupili, že udělali skvělé rozhodnutí, že si vybrali právě vás. A ty základy jsou, alespoň z hlediska psychologie nákupního rozhodnutí, naprosto klíčové.

Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie? (2/2)

V prvním díle článku jsme vám přiblížili závěry analytické studie expertů…

Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie (1/2)

V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

14 tipů pro úspěšný start vašeho podnikání

Existují desítky webových stránek, které vám nabídnou kontrolní seznamy s …

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (1/5)

Vytvoření webové stránky pro vás nebo vaši začínající firmu zahrnuje řadu…

Seminář Business Success: Jak zvýšit prodej

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…

Výpis 4052 z celkem 1889