Elektroenergetika

Udělejte si vaši osobní SWOT analýzu

Pokud pracujete v oblasti obchodu, marketingu nebo plánování projektů, pravděpodobně jste už někdy nějakou SWOT analýzu řešili. Tradiční metodika vyžaduje identifikaci „silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb“ vašeho projektu nebo produktu. Už jste ale někdy uvažovali o tom, že byste si…

Rashomonův efekt a jak s ním pracovat

Když se vypořádáte s krizí, musíte být kreativní a musíte se umět rychle…

Jak začít úspěšně podnikat z domova

Důvody každého podnikatele pro zahájení vlastního podnikání se liší.…

Jak si udržet stabilní příjem na volné noze

Ať podnikáte sami na sebe léta, nebo jste si právě zařídili vlastní…

Nakoupeno.online

Nakoupeno.online: bezplatný e-shop, který si vytvoří i kadeřnice nebo cukrářka

Mít prodejnu, restauraci nebo jinou vlastní živnost a nesmět ji provozovat,…

Shromážděte si více využitelné zpětné vazby od zákazníků

Čím více toho víte o potřebách a přáních vaší cílové skupiny, tím více…

Globální dopad: Koronavirus a dodavatelské řetězce (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že společnosti už často mají nastavené…

Výpis 5365 z celkem 1889