Manažer - zprávy z managementu

Co by mělo předcházet převzetí vedoucí pozice

Šéf pracoviště by se měl při přebírání svého místa řídit určitými zásadami. Nejprve by měl pochopit, kde začíná jeho práce. Zde je potřeba analyzovat makroekonomické…

Bionický přístup k vedení týmu

Článek v rámci předplatného Bionický přístup k vedení týmu

Osobní setkání představuje již celá tisíciletí prostředek vzájemné…

Pracovní morálka zaměstnanců, kteří "přežili" snižování stavů

Pracovní morálka zaměstnanců, kteří "přežili" snižování stavů

Fúze, reorganizace a snižování stavů se podepisuje i na lidech, kteří si…

Na vnějším vzhledu velmi záleží

Na vnějším vzhledu velmi záleží

V minulých letech začalo být moderní oblékat se neformálně a ležérně.…

Outsourcing obchodních schůzek za účelem vyhledávání nových klientů

Článek v rámci předplatného Outsourcing obchodních schůzek za účelem vyhledávání nových klientů

Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou…

Virtuální společnosti, jejich zaměstnanci a informační technologie

Virtuální společnosti, jejich zaměstnanci a informační technologie

Článek se zabývá charakteristikou virtuálních organizací, toho, jak se v…

Celopodniková spolupráce se rozhodně vyplatí

Celopodniková spolupráce se rozhodně vyplatí

Obchodování a podnikání nestojí pouze na transakcích. Obchodování funguje…

Jak může kurz měny ovlivnit inflaci?

Článek v rámci předplatného Jak může kurz měny ovlivnit inflaci?

Změny úrokových sazeb ovlivňují souhrnnou úroveň poptávky (snížení sazeb…

Baissovní prodej - způsob, jak vydělávat na trhu s klesajícími cenami

Článek v rámci předplatného Baissovní prodej - způsob, jak vydělávat na trhu s klesajícími cenami

Začínající hráči na kapitálovém trhu se domnívají, že hlavní zdroj zisku…

Technologie Wi-Fi ve službách skandinávských operátorů

Technologie Wi-Fi ve službách skandinávských operátorů

Švédská společnost Telia je prvním evropským operátorem, který začal…

Jak správně zvládat informativní telefonní hovory

Jak správně zvládat informativní telefonní hovory

Informativní telefonní hovor pracovníka personální společnosti s…

Jak se nestat obětí snižování stavů

Jak se nestat obětí snižování stavů

Dnes si není svým pracovním místem jistý nikdo ani odborníci. Podle…

Alcatel e-Business Distribution implementuje první virtuální kontaktní centrum v České republice

Alcatel e-Business Distribution implementuje první virtuální kontaktní centrum v České republice

Společnost Alcatel e-Business implementovala u Českého Telecomu virtuální…

Výpis 1213012142 z celkem 12488