I malé firmy potřebují správu znalostí

Vytisknout

Dodavatelé nástrojů pro správu znalostí menší firmy tak trochu znevýhodňují a podceňují. Je tomu tak zejména proto, že trh ještě zdaleka není nasycen a velké firmy jsou lukrativnějšími zákazníky. Je to však škoda, protože i menší firmy musí nějakým způsobem provádět správu znalostí.

Proces správy znalostí zahrnuje zachycování znalostí, jejich organizaci a ukládání, distribuci a sdílení. Nástroje KM pro velké firmy tyto funkce obsahují a s trochou štěstí a šikovnosti se dají přizpůsobit potřebám menší organizace. Pomoci by mohl zkušený konzultant, je však pravdou, že této problematice se konzultantské firmy věnují velmi málo nebo vůbec.

Vše tedy nakonec vyřeší poptávka. Čím více malých podniků bude vyžadovat vlastní řešení správy znalostí, tím je pravděpodobnější, že toto řešení začne nakonec někdo poskytovat.
Zdroj: Knowledgeboard.com - americký portál věnovaný tématu správy znalostí
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledgeboard.com
Štítky: Správa znalostí
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace