CRM se stále častěji zaměřuje na konkrétní zákazníky

Vytisknout

Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně velmi obtížné určit klíčový prvek pro takové strategie, protože každá firma je zaměřena na jiný typ zákazníků. Tito klienti mají samozřejmě velmi rozličné a různorodé potřeby. Najít je a uspokojit je hlavním úkolem CRM.Přesto lze však vysledovat některé společné prvky, které jsou obecně platné pro všechny techniky řízení vztahů se zákazníky. Poslední průzkumy ukazují, že jedním z klíčových faktorů je personalizace. Tato…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace