Slovo komunikace dnes skloňujeme ve všech pádech. Snažíme se komunikovat co nejlépe, nejefektivněji, nejpřesvědčivěji. Jsme ale skutečně schopni prostřednictvím…
Naši dědečkové odmítali televizi. Vyvolávala v nich pocit hlučného…
Je-li konkurenční výhodou firmy lidský potenciál, je nejdůležitější jej…
Poradenská společnost Kienbaum uskutečnila v evropských státech studii,…
Organizace mohou v dnešním prostředí uspět pouze tehdy, jestliže budou…
Vedoucí pracovníci jsou zvyklí přijímat obrovské množství informací,…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem.…
Intuice je přirozená lidská schopnost, která hraje klíčovou roli v procesu…
Společnost General Electric implementovala do svého řídicího střediska…
Politika jde ruku v ruce s mocí. Čím větší máte moc, tím větší je…
Povolání manažera vypadá na první pohled lukrativně. Nemusí však takovým…
Od doby, kdy se Internet stal součástí pracovišť se zaměstnavatelé obávají,…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…