Komunikační bariéra

Vytisknout

Marketingoví pracovníci nemluví stejným jazykem jako pracovníci oddělení informačních technologií. Dokazují to odborné studie, které zároveň upozorňují i na to, že se jedná o závažný problém. Nedávná studie americké společnosti **Aelera** poskytující konzultantské služby v oblasti IT a marketingu konkrétně uvádí, že marketingový úspěch podniku by se s překonáním komunikační bariéry mezi uvedenými skupinami pracovníků zvýšil až o 15 procent.Studie se zúčastnilo 146 výkonných pracovníků působících…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace