Být dobrým vedoucím je velká odpovědnost. Mimo jiné i proto, že osobnost vedoucího hraje klíčovou roli ve spokojenosti jeho podřízených pracovníků. Zároveň platí, že…
Spokojený zaměstnanec je výkonnější, loajálnější a pracovitější než jeho…
Profesionalita. Ať si jí podle oboru, ve kterém se pohybujeme,…
3 tipy, jak během prezentace zaujmout své publikum Úspěch jakékoliv prezentace nezávisí ani zdaleka jenom na jejím obsahu, ale…
Jste ambiciózní, máte velké plány a rádi byste ve vaší kariéře vystoupali…
Sympatičtí lidé mají mnohem větší šanci, že budou v práci úspěšnější a že…
Syndrom vyhoření je velmi závažným stavem, který ohrožuje nejenom pracovní…
Být dobrým vedoucím týmu znamená mnohem více, než jenom rozdávat podřízeným…
Produktivita a efektivita práce jsou klíčové vlastnosti pro někoho, kdo…
Výkon jakéhokoliv týmu do velké míry závisí na osobnosti vedoucího, na…
Motivace členů týmu je jednou z klíčových úloh jejich manažera. Bez…
Čtyři tipy, jak připravit nejlepší prezentaci vašeho života Čeká vás prezentace před vaším týmem, před kolegy nebo při nějaké…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …