Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Podpora sdílení znalostí ve veřejných organizacích vypadá jinak než v soukromých firmách

Organizace často zjišťují, že za sdílení znalostí je třeba zaměstnance odměňovat. Zatímco v soukromém sektoru je možno podněcovat sdílení finančně, je u veřejných…

Jak by měl vypadat projektový tým pro správu znalostí

Článek v rámci předplatného Jak by měl vypadat projektový tým pro správu znalostí

Jestliže chce společnost dosáhnout určitého cíle, potřebuje k tomu kromě…

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Článek v rámci předplatného Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem…

Má Český Telecom koupit celý Eurotel?

Článek v rámci předplatného Má Český Telecom koupit celý Eurotel?

Český telekomunikační trh má před sebou dvě významné události: privatizaci…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Článek v rámci předplatného Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů…

Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

Elektronickou výuku (e-learning) je sice možno realizovat jako samostudium,…

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Článek v rámci předplatného Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…

Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog…

Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Článek v rámci předplatného Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…

Call centrum budoucnosti

Článek v rámci předplatného Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…

Výpis 1083010842 z celkem 10983