Fér přístup se stále vyplatí

Teprve po 11 letech existence může bezstarostně existovat známý bratislavský autoservis, zaměřený na vozy Škoda, Seat, Fiat a Volkswagen. O problémech tohoto podnikání hovoří majitelka Klaudia Valušeková.

Po revoluci si vydělala základní kapitál levným prodejem motorového oleje. Podle Valušekové je důležité uvědomit si, zda chce člověk podnikat sám, anebo s celou rodinou. Také zdali chce zbohatnout rychle nebo spíše pomalu budovat zázemí. Pokud se do podnikání zapojí rodina, neměl by nikdo jednat příliš egoisticky a má zvažovat, zdali jeho nároky nejsou přílišné.

Důležitý je tým lidí a jejich odbornost. Rozvoji zaměstnanců a jejich odbornosti by se měla věnovat velká péče. Na začátku každého podnikání ale tak jako tak stojí ochota riskovat a vydat se do neznáma.
-kh-
Zdroj: HRM Guide - informace pro manažery HR
Zobrazit přehled článků ze zdroje HRM Guide