Manažer - zprávy z managementu

Lídrem ve stínu špatného šéfa

Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá mnoho pracovníků, kteří považují své šéfy za neschopné, příliš egoistické či dokonce…

Jak stanovit reálná výkonnostní očekávání

Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…

Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a…

Studie: 5 mýtů o nejmladší generaci zaměstnanců

Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…

Na co pamatovat při zadávání veřejných zakázek?

Jaký je pohled aktuální judikatury na proces zadávání veřejných zakázek? S…

Co nikdy nedelegovat?

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…

Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…

Dá se koučování nařídit?

Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě…

Pavla Šedivá, vedoucí oddělení statistiky spotřebitelských cen ČSÚ

Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či…

Prezentace: Kdy použít odrážky

S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu…

5 chyb při předávání zpětné vazby

Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale…

Kdy během prezentace raději nevyprávět příběhy

Vyprávění příběhů je skvělé v tom, že získává pozornost publika a dává vám…

První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená…

Výpis 37193731 z celkem 12450