Nedaří se vaší firmě obchody? Problém je v jedné z těchto tří věcí Máte určitý produkt, odlišujete se od konkurence, jste konkurenceschopní a věříte ve vaše řešení a jeho přínos pro klienta. Přesto vaše firma nijak neroste. Proč?…
Manažeři virtuálních týmů denně využívají telefony, e-mail, webináře či…
Diverzita týmů se propaguje především na základě předpokladu, že týmy…
V předchozím článku jsme viděli první dva poznatky, které vyplynuly ze…
Příliš mnoho dobrých věcí může být ve výsledku na škodu. Například…
Sportovci i umělci mají své kouče, bez nichž by nikdy nedosáhli tak…
Velmi často slyším u zákazníků, že mají problém s náborem nových…
Většina lídrů má podobné představy o tom, které schopnosti jsou pro úspěch…
Nemůžete už se dočkat dovolené a jste letos pevně rozhodnuti opravdu se…
Začínáte den šálkem kávy doma a po příchodu do práce byste si hned dali…
Lidé dosahují velkých věcí nikoli proto, že se nebojí, ale proto, že se…
Umělá inteligence se již dnes používá k získání reálných a dalekosáhlých…
V předchozím článku jsme se zaměřili na nejčastější problematické oblasti…