Zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních.
Připravte se na blízkou budoucnost!
Top řečníci z různých byznysů představí nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.
Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 28. února 2018 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze 4. Konferenci pořádá poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE ve spolupráci s komunikační a eventovou agenturou DARK SIDE.
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? Jaké jsou trendy a jak na ně reagovat?
- Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové?
- Jací jsou zákazníci v online světě?
- Inovace v akci
- Přidaná hodnota – efektivní fungování neziskových organizací
- Digitální řešení a jejich komerční využití
A co chce váš zákazník?
Mezi řečníky se na konferenci objeví vedoucí partnerka Deloitte ČR Diana Rádl Rogerová či první dáma české e-commerce Simona Kijonková, jejímž nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna.
Dále vystoupí jeden z nejznámějších českých inovátorů Stanislav Gálik nebo Michal Kalousek z Direct people, jež poradí, jak vytvářet produkty pro budoucnost, kterou neznáme.
Lucie Gottwaldová z Vodafone představí společně s Martinem Káňou „Zákazníka 4.0 v digitální době“.
Dalšími z řečníků budou majitel La Formaggeria Gran Moravia a prezident italské skupiny Brazzale Roberto Brazzale, ředitelka Fóra dárců Klára Šplíchalová, zakladatel organizace Člověk v tísni Šimon Pánek, hudebník a inovátor našich domovů Tomáš Jamník, partner konference a Managing Partner Dark Side Tomáš Jindříšek nebo Michal Pokluda - ředitel Řízení Core bankovních produktů a inovací, mBank.
Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky - pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se.
Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
Datum a místo konání:
28. února 2018 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze 4
Cena:
- 5 900 Kč bez DPH / osoba
- 4 900 Kč bez DPH / osoba za přihlášení 3 a více účastníků
- Sleva pro uživatele EduCity.cz, HR a Management News - V rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení kódu "ivitera" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 4 900 Kč bez DPH.
Registrace a další informace na www.zakaznik2030.cz.