2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních.

Připravte se na blízkou budoucnost!

Top řečníci z různých byznysů představí nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.

Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 28. února 2018 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze 4. Konferenci pořádá poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE ve spolupráci s komunikační a eventovou agenturou DARK SIDE.

Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? Jaké jsou trendy a jak na ně reagovat?

  • Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové?
  • Jací jsou zákazníci v online světě?
  • Inovace v akci
  • Přidaná hodnota – efektivní fungování neziskových organizací
  • Digitální řešení a jejich komerční využití

A co chce váš zákazník?

Mezi řečníky se na konferenci objeví vedoucí partnerka Deloitte ČR Diana Rádl Rogerová či první dáma české e-commerce Simona Kijonková, jejímž nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna.

Dále vystoupí jeden z nejznámějších českých inovátorů Stanislav Gálik nebo Michal Kalousek z Direct people, jež poradí, jak vytvářet produkty pro budoucnost, kterou neznáme.

Lucie Gottwaldová z Vodafone představí společně s Martinem Káňou „Zákazníka 4.0 v digitální době“.

Dalšími z řečníků budou majitel La Formaggeria Gran Moravia a prezident italské skupiny Brazzale Roberto Brazzale, ředitelka Fóra dárců Klára Šplíchalová, zakladatel organizace Člověk v tísni Šimon Pánek, hudebník a inovátor našich domovů Tomáš Jamník, partner konference a Managing Partner Dark Side Tomáš Jindříšek nebo Michal Pokluda - ředitel Řízení Core bankovních produktů a inovací, mBank.

Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky - pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se.

Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.

Datum a místo konání:

28. února 2018 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze 4

Cena:

  • 5 900 Kč bez DPH / osoba
  • 4 900 Kč bez DPH / osoba za přihlášení 3 a více účastníků
  • Sleva pro uživatele EduCity.cz, HR a Management News - V rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení kódu "ivitera" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 4 900 Kč bez DPH.

Registrace a další informace na www.zakaznik2030.cz.

Články v sérii

Aktuální

Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Aktuální

2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace