Jak skončila Nokia (2/2): I lídru trhu může dojít dech

V předchozím článku jsme viděli, jak se objevila úspěšná společnost Nokia. Nyní se podíváme, jak jí chtěl generální ředitel chtěl navrátit hbitost a podnikavost, což byly charakteristiky, které se kvůli rychlému růstu po roce 2001 ze společnosti vytratily.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Jak skončila Nokia (1/2): Ukázkový lídr trhu

Aktuální

Jak skončila Nokia (2/2): I lídru trhu může dojít dech