Bohatí a úspěšní lidé jsou různorodější, než by se na první pohled zdálo. Někteří jsou velmi vzdělaní, jiní žádné větší formální vzdělaní nemají. Někteří jsou velmi…
Setkání s inspirací: Zapomeňte na mileniály, přichází GENERACE Z! Jaká je mladá generace Z ve věku 16-22 let, která přichází na trh? Jak ji…
Naše práce do velké míry definuje, kdo jsme. Je důležité věnovat jí…
Je umění vyjednávat nějak ovlivněno, když že se podává alkohol? V řadě…
Rádi byste si doplnili vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, ale…
V předchozím článku jsme viděli, že gamififikaci můžeme použít k podpoře…
Dnešní doba, současná ekonomická situace i stav pracovního trhu nahrávají…
Vaše mysl pravděpodobně jede na plné obrátky, pokuste se proto občas na…
Při vkládání zkopírovaných buněk běžným způsobem, tj. použitím příkazu pro…
Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů.…
Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a…
Chcete-li se přesunout z rudých oceánů plných konkurence do nových,…
Kdy se můžete spolehnout, že vaše prezentace nebude stát za nic? Pokud…