Manažer - zprávy z managementu

Kritizovat nebo chválit?

Většina z nás asi zná ten pocit, kdy některý z našich kolegů, na něhož jsme velmi spoléhali, nesplnil to, co slíbil. První reakcí na takovou situaci může být kritika…

Aspoň chvilku klidu...

Aspoň chvilku klidu...

Více než tři čtvrtiny manažerů a pracovníků ve vedoucích funkcích tvrdí, že…

Vychovejte si své manažery

Vychovejte si své manažery

Autor článku popisuje situaci, k níž došlo v jedn&…

Slabiny systémů pro CRM

Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…

Znalostní audit - cesta z pekla

Znalostní audit - cesta z pekla

Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…

E-learning třetí generace

E-learning třetí generace

E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Nové století je zároveň novou érou v podnik&…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…

Jako sloni v porcelánu?

Jako sloni v porcelánu?

Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak…

Povídání o rozhodování a hierarchii v podniku

Povídání o rozhodování a hierarchii v podniku

Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborn&…

Výpis 1166211674 z celkem 12368