E-komerce na druhou

Firmám, jež doposud nevěnovaly pozornost svojí prezentaci na webu a nemají s ní tedy zkušenosti, mohou poskytnout efektivní pomoc společnosti, které již s tímto médiem pracují od jeho zrodu. Zkušené podniky zabývající se internetovými aktivitami a obchodováním mohou zvýšit svůj profit tím, že poskytnou začátečníkům své zkušenosti a rady včetně nejrůznějších odborných posudků a expertíz týkajících se vybudování a provozu webového sídla.

Některé významné firmy, jejichž původním oborem podnikání byl obchod a prodej zboží po internetu, se nyní úspěšně zabývají formou outsourcingu konzultantskou činností a službami v oblasti e-komerce a získávají tak nový významný zdroj příjmů. Díky bohatým zkušenostem jsou schopny svým klientům dobře poradit a ochránit je před chybami, které je samé stály čas i peníze.

**Datum vydání: VII/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily