Autorka přirovnává dobrého managera k pečlivému zahradníkovi nachází mnoho podobností. Podobně jako zahrádkář se je cílem manažera růst. Ale chytrý vedoucí také…
Jak úspěšné jsou organizace, které se pokouší o velké změny? Mnoho průzkumů…
Kvalitní firmy prováděly správu znalostí již celá léta, pouze to nenazývaly…
Přestože se svět díky moderním technologiím a globální komunikaci zdá být…
V nepříliš vzdálené budoucnosti (zhruba 3 5 let) by se technologie pro e-…
Opatření mající za úkol zlepšit situaci firmy nebudou skutečně fungovat,…
Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního…
Dnešní ekonomické prostředí klade stále větší nároky na efektivitu,…
Každý den dostává manažer příležitost ukázat své schopnosti při…
V roce 1989 se Bob Buckman, šéf Buckman Laboratories, rozhodl, že zvítězí…
Rozvoj strategie správy znalostí byla pro firmy vždy komplikovaná, bylo…
Když se někdo pokusí o kontakt s námi, ať už e-mailem, telefonicky nebo…
Vstup amerických společností na evropský trh zahájily v 80. letech firmy…