Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný…
Vyšetřování událostí kolidujících se zákonem, etikou či morálkou ve firmě…
V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají…
Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a…
Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto…
Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace…
Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak…
Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na…
Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou…
Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích…
Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…