Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jak pomoci čerstvým manažerům k tomu, aby přežili

Pracovníci, kteří jsou nově povýšeni na manažerskou pozici, se často jako manažeři nechovají. Chovají se nadále jako zaměstnanci, ne jako ti, kteří mají rozhodovat.…

Na co musí manažer vždy znát odpověď?

Manažer musí vždy vědět, co firma i on sám očekává od podřízených. Proto…

Chcete být koučem? Změňte své návyky

Stát se dobrým koučem, to je chvályhodný cíl pro každého manažera. To, co…

Kdy neodcházet z práce

Nejste spokojeni ve své současné práci a uvažujete, že odejdete. Uvážili…

5 kroků, které nevyhnutelně vedou k úspěchu

Stále platí, že vysoce úspěšní lidé mají něco společného. Web…

Co si o sobě myslí top manažeři

Mnoho lidí rádo mluví a píše o generálních ředitelích a top manažerech. Co…

Lídrem ve stínu špatného šéfa

Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá…

Tři léky na vztek

Vztek není příjemná emoce. Je snadné dát průchod rozčilení, křičení na…

Jak stanovit reálná výkonnostní očekávání

Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…

Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a…

Co nikdy nedelegovat?

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…

Studie: 5 mýtů o nejmladší generaci zaměstnanců

Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…

Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…

Výpis 26142626 z celkem 6608