Pracovníci, kteří jsou nově povýšeni na manažerskou pozici, se často jako manažeři nechovají. Chovají se nadále jako zaměstnanci, ne jako ti, kteří mají rozhodovat.…
Manažer musí vždy vědět, co firma i on sám očekává od podřízených. Proto…
Stát se dobrým koučem, to je chvályhodný cíl pro každého manažera. To, co…
Nejste spokojeni ve své současné práci a uvažujete, že odejdete. Uvážili…
Stále platí, že vysoce úspěšní lidé mají něco společného. Web…
Mnoho lidí rádo mluví a píše o generálních ředitelích a top manažerech. Co…
Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá…
Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…
Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a…
Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…
Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…
Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…