Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Co dělat, když se zaměstnanci chovají jako malé děti

Záchvaty vzteku, kňourání, obracení očí v sloup, házení věcmi nebo pomlouvání druhých za zády, to všechno jsou dětinské návyky, které bohužel neopouštějí mnohé z nás…

Rozumíte si s mladými zaměstnanci?

Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit

Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Pozor na chyby v manažerských začátcích

Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…

Rozhodujte, dokud můžete

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…

Rozvoj pomocí prožitku aneb time management jinak

Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…

Negativita nemusí být nutně na škodu

Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…

Jak se zbavit strachu ze změn

Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…

Výpis 22762288 z celkem 6609