Skupinové myšlení: Nenechte se jím obelstít

Koncept skupinového myšlení známe už od počátku 50. let minulého století, kdy byl definován časopisem Forbes jako „racionalizovaná shoda“. Přes všechny své nástrahy však stále žije již více než šest desetiletí. Ačkoli západní kultury rády zdůrazňují individualismus a svobodu projevu, zřídkakdy se tento aspekt projevuje při obchodních jednáních, na nichž lze slyšet jen velmi málo nesouhlasných hlasů.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace