| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti…
Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když…
Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou…
Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy.…
Výzkumy zposlední doby ukazují, že ženy se sekonomickou krizí vyrovnávají…
Existují různé typy rozhovorů, kterých se vůdcové obávají - ty, vnichž…
I jeden dobrý nápad může firmě pomoci vzkvétat. Je proto třeba podporovat…
1. Přicházejte připravení. I krátký čas věnovaný přípravě vám ušetří mnoho…
Globální oteplování, nedostatek vody, terorismus, selhávající systém…
Manažeři dnes musejí přinášet řadu špatných zpráv. Jak si tyto situace…
Finanční odměňování manažerů je vsoučasné době terčem kritiky veřejnosti a…
Jak se nejlépe vyrovnat se stresem na pracovišti? Snažte se mu preventivně…
Samolibost a odkládání nemají v ekonomické recesi své místo, stejně jako…