Řešení problémů často ztroskotá na komunikaci mezi jednotlivými aktéry. Většina manažerů o sobě s oblibou tvrdí, že umí komunikovat, podřízení si však často stěžují,…
Mezi zaostáváním za výkonností ostatních a dosahováním špičkových je dlouhá…
Práce na dálku je stále běžnější. Přináší nesporné výhody pro…
Workoholismus je závislost jako každá jiná, a tudíž je velmi nebezpečný. V…
Míra naší schopnosti řešit konflikty rozhoduje o tom, jak moc nám druzí…
Letos je světovým lídrem v oblasti ICT Singapur. V Singapuru totiž byla na…
Zaměstnavatelé by se měli snažit odkrýt silné stránky a dovednosti svých…
Máte za úkol připravit prezentaci. Začněte tedy přemýšlet, co chcete…
Při představě navazování obchodních kontaktů na konferencích či dalších…
Žádný manažer otevřeně nepřizná, že v jeho týmu nebo firmě není prostor pro…
Myslíte si, že zaměstnanci podvádějí, protože jsou příliš chamtiví a…
Patříte k zaměstnancům s největším přínosem pro vaši firmu. Daří se vám…
Jak poznáte organizaci, která je dobře navržena? Pozná se to na tom, že v …