Každý den bojujeme s plněním termínů a položek na svých seznamech úkolů. Jak dosáhnout toho, abychom pracovali méně a zvládali více? - Plánujte a určujte si…
Myšlenka, že být důvěryhodným nemusí nutně znamenat budovat důvěru, může…
Time management je důležitý téměř pro každého. Článek proto přichází s…
Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a…
Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře…
Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově…
Manažery motivují ke každodenní práci především nové výzvy. Ukázal to…
Existují určité úkoly, které musejí vykonávat manažeři, jako je například…
Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného…
Manažerské chování se často liší od obecně přijímaných nejlepších postupů".…
Perfekcionista si nikdy nemyslí, že je dostatečně dobrý ve své činnosti.…
Při prosazování změn v organizaci je zásadní osobní kontakt s klíčovými…