Zejména v obtížných dobách platí, že dochází k neustálým změnám. Jak je efektivně řídit? - Buďte manažerem i vůdcem. Dovednosti v oblasti řízení projektů nestačí.…
Více než 37 procent pracujících Američanů vykonává svou práci alespoň…
Mnohé inspirace pro efektivní týmové chování můžeme nalézt v přírodě.…
Při zavádění změn je třeba mít na paměti určité klíčové věci: - Vytvořte…
Chcete-li efektivně motivovat, měli byste umět mluvit srozumitelně. Mluvit…
Manažerské rozhodování by se nemělo řídit jen egem. Každý vůdce by si proto…
Kritika na pracoviště patří, měla by však být konstruktivní. Jak na to? -…
Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený…
Americký časopis Forbes sestavil aktuální žebříček nejbohatších Američanů.…
Cítíte bolest, brnění nebo strnulost v rukou a předloktí? Pak můžete mít…
Workoholici vidí v time managementu cestu, jak zvládat více práce. Správné…
Někteří lidé jsou přirozenými vůdci díky své energii, která inspiruje…
Komunikace je klíčovou součástí každodenního života. Často však natolik…