Time management je důležitý téměř pro každého. Článek proto přichází s radami, jak správně řídit čas. - Buďte organizovaní. Zamyslete se, kolik času strávíte…
Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a…
Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře…
Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově…
Manažery motivují ke každodenní práci především nové výzvy. Ukázal to…
Existují určité úkoly, které musejí vykonávat manažeři, jako je například…
Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného…
Manažerské chování se často liší od obecně přijímaných nejlepších postupů".…
Perfekcionista si nikdy nemyslí, že je dostatečně dobrý ve své činnosti.…
Při prosazování změn v organizaci je zásadní osobní kontakt s klíčovými…
Řada lidí má za to, že jsou natolik vytíženi, že nemohou věnovat pohybu ani…
Ne každý pracovní den je stejný. Podle průzkumu společnosti Canon Europe je…
Networking je pojem, který označuje vytváření a udržování vzájemně…