| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
CSR v praxi: Jak marketingově komunikovat nepopulární témata? TOP Odpovědná firma je prestižní cena za udržitelné a odpovědné podnikání, kterou již 12 let pořádá a uděluje platforma Byznys pro společnost. V loňském roce byl…
Všechno to vlastně je o tom, mít jasno o svých cílech a věnovat se správným…
Hierarchická organizace, kdy každá úroveň má jasně definovanou roli v …
Nemáte na vizitce napsáno Leader? To vůbec nevadí. Lídrem můžete být, ať je…
Každý z nás má někdy tendenci odkládat plnění nepříjemných úkolů, ať už se…
Porucha pozornosti s hyperaktivitou (Attention Deficit Hyperactivity…
Za posledních 25 let, kdy se akademici po celém světě věnují serióznímu…
Lze si vůbec užít dovolenou, aniž bychom zcela vypnuli telefon a…
Většina lidí jen obtížně hledá vhodný způsob, jak vyvážit svůj pracovní a…
V každém týmu nastávají situace, kdy se nedaří. Manažeři by s tím měli…
V minulém článku jsme se soustředili na hlavní příčiny nízké angažovanosti.…
Léto je tady a to znamená, že vydržet v kanceláři je stále těžší a těžší.…
V prvním článku jste si mohli přečíst tipy, jak zhodnotit svou schopnost…