| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Ve světě obchodu usiluje každý subjekt o výhru. Jestliže své výhry nedosáhne, prohraje. Firmy volí jedinou možnost výhru a cíleně plánují její dosažení. V každé…
V říjnu 2002 se v jednom srubu v horách v americkém státě Nové Mexiko…
Britská počítačová společnost (BCS) provedla v nedávné době výzkum, jehož…
Mnohé firmy si v současné době kladou stejnou otázku: Do jaké míry závisí…
Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním…
Firmy, které začínají se správou informací, se snaží při jejím prosazování…
Devadesátá léta přinesla managementu velké osobnosti, kterým se chce mnohý…
Modelování obchodních procesů (Business Process Modeling - BPM) je ve…
V roce 1997 se společnost Ogilvy & Mather Direct reorganizovala a…
Socioložka Judy Wajcman vydala v roce 1998 ve Velké Británii knihu s názvem…
Pomalu začínáme chápat, že CEO není tím superhrdinou, za kterého jsme ho…