| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech fungujících v operační infrastruktuře **CRM**.Klasická call centra…
Integrace podnikových aplikací (EAI) je i nadále jednou z největších…
Pokud vedení podniku hodlá provést nějaké výraznější organizační změny,…
Cílená podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanců je v dnešní době zejména…
Podnikové informační portály mohou výrazně pomoci organizaci s…
Článek pojednává o strategii americké energetické společnosti **Duke**,…
Strach z veřejného projevu předčí někdy svou intenzitou i strach ze smrti.…
Příspěvek je zpracován jako rozhovor vrchního manažera obchodního centra **…
Vytvoření aplikace pro řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce zabere za…
Propouštění bude mít v prvních letech 21. století novou podobu. Výpovědi…
Ve Spojených státech se v letech 1985 1990 zdvojnásobil počet zaměstnanců,…
Pokud jsme schopni vyhledávat dokumenty v organizovaných a dobře…
Stagnující společnosti mají tendenci propouštět zaměstnance a vzdávat se…