Analýzy call center: úspěšné řešení

Vytisknout

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech fungujících v operační infrastruktuře **CRM**.

Klasická call centra pomalu ustupují moderním informačním kanálům. Pro maximální efektivitu je podle odborníků nutné získat data z call center, zpracovat je a zkombinovat s daty z jiných zákaznických systémů. Jedině tak je možné si udělat ucelený obrázek o jednotlivých skupinách zákazníků. Tento proces se také nazývá analytické řízení vztahů se zákazníky – analytické **CRM**.

Call centra poskytují poměrně ucelené informace o chování zákazníků. Dosud se však dala data z call center jen těžko získat a zaznamenat a kombinace s jinými zdroji dat byla také velmi obtížná. Jendou z možných metod získávání dat z call center je například automatická registrace, což je automatizovaný systém, založený na reakcích zákazníků v průběhu hovoru (např. stisknutí tlačítka).

**Datum vydání:** 05/2001
Zdroj: CRM Forum - Nezávislé centrum pro řízení vztahů se zákazníky.
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Forum
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace