| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném chování zákazníka v budoucnosti, mohou mít v určitých případech…
Společnosti Cisco, CNT, IBM a Lucent Technologies investují značné finanční…
Chce-li člověk získat své vysněné zaměstnání, měl by si nejprve podrobně…
Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit…
Vedoucí pracovníci dnes čelí různým, často protichůdným požadavkům na to,…
Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před…
Vyhledávání talentovaných lidí má pro podniky zásadní význam, a to bez…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní…
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…