Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Služby zákazníkům: komplexní přístup

Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním…

Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů

Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů

Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…

Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů

Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů

Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…

Jak dobře znáte svého zákazníka?

Jak dobře znáte svého zákazníka?

Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…

Využití správy znalostí v e-businessu

Využití správy znalostí v e-businessu

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…

Různorodé zkušenosti mohou být klíčem k úspěchu

Různorodé zkušenosti mohou být klíčem k úspěchu

Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích…

Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran

Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran

Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny…

Hodnocení schopností firem pro outplacement

Hodnocení schopností firem pro outplacement

Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I…

Snižování stavů je umění

Snižování stavů je umění

I taková nepopulární věc jako propouštění se musí umět. Vedoucí…

Deset zásad pro propuštěné zaměstnance

Deset zásad pro propuštěné zaměstnance

Článek obsahuje deset zásad, kterými by se měl řídit zaměstnanec, který…

Jak zkrotit šelmu jménem E-mail

Jak zkrotit šelmu jménem E-mail

Informační technologie otevírají dveře vaší firmy také pro viry a spamming.…

Propouštění zaměstnanců není samospasitelné

Propouštění zaměstnanců není samospasitelné

Svět obchodu a podnikání je značně nestálý a vedoucí různých společností…

Jak měřit správu znalostí

Jak měřit správu znalostí

Rozhodování o dopadu správy znalostí na společnost je analogické k měření…

Výpis 36283640 z celkem 3855