Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit pozornosti a zdvořilosti. Tento způsob komunikace navozuje hmatatelný vztah mezi předmětem a tím, kdo jej prezentuje. Z jiného úhlu můžeme na kreslení nahlížet jako na vytváření „přídavných jmen“ k datům.
Z funkčního hlediska dělíme kreslení na dva typy:
- reprezentativní (např. bloková schémata a diagramy, vytvořené pomocí klasických nebo digitálních nástrojů) a
- psaní poznámek.
Pro práci vedoucích má kreslení tyto pozitivní důsledky:
- doplňuje výklad tam, kde nestačí mluvené slovo,
- podněcuje diskusi,
- je to metoda objevování atd.
Vedoucí pracovníci by proto měli přinejmenším vybavit své kanceláře tabulí nebo jinou kreslicí plochou.
**Datum vydání: X/2001**
Zdroj: Linezine.com - elektronický čtvrtletník zaměřený na aspekty vzdělávání v podmínkách nové ekonomiky