Jak dobře znáte svého zákazníka?

Nejhodnotnější podnikový obsah v současné „nové ekonomice“ se týká zákazníků. Znáte-li dobře své zákazníky, zvyšujete tak nejen stávající úroveň služeb, ale také se vám otvírají další možnosti zisku. Dosažení těchto obchodních cílů vyžaduje reorganizaci miliónů obchodních objektů ve formě „elektronického obsahu.“

Definice obsahu zní „jednotný pohled vašich zákazníků, obchodních partnerů a zaměstnanců na různé skupiny informací, které ukládají a řídí samostatné podnikové aplikace, počínaje ERP (plánováním podnikových zdrojů) a konče zobrazovacími systémy. Integrovaná řešení pro správu obsahu dnes zahrnují například systémy pro správu dokumentů, podnikové informační portály a aplikace pro správu obsahu internetových stránek.

Mnoho organizací se snaží zlepšovat své služby zákazníkům. Úspěšné organizace se však budou od svých konkurentů odlišovat tím, že rozšíří tradiční obsah a podnikové procesy i na své zákazníky, zaměstnance, partnery a dodavatele. Pevnější vztahy se zákazníky, dodavateli a obchodními partnery tak povedou ke snížení nákladů, hladšímu průběhu procesů a ke zvýšení výnosnosti.

**Datum vydání:** XI/2001
Zdroj: KM World On-Line - internetový magazín o problematice správy znalostí
Zobrazit přehled článků ze zdroje KM World On-Line