Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí

Aplikace Office – Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí

Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého času vytvářením, opětovným používáním a sdílením znalostí pomocí textových procesorů, tabulkových procesorů a softwarových balíků určených k přípravě prezentací.

Určitou snahu o usnadnění této práce naznačila společnost **Microsoft** ve svém balíku **Office 2000**. Produkt **Office XP** nabízí znalostním pracovníkům ještě další možnosti, jako jsou změny rozhraní, vylepšování pracovních toků, jednoduchá spolupráce na straně serveru, rychlé vyhledávání, rozpoznávání řeči a správa oskenovaných dokumentů. Kromě toho nabízí **Office XP** i způsob, jak napojit specifické prvky dokumentů na další zdroje.

Z dalších dodavatelů softwaru pro zvýšení produktivity kancelářské práce stojí za zmínku společnost **Corel Corp.** se svým programem **WordPerfect Office 2002**.

**Datum vydání: X/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine