Každá rada dobrá aneb Co by měl CIO opravdu umět

Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové informační technologie se v džungli rychlého vývoje IT stávají čím dál složitějšími. CIOs Vedoucí podnikových IT) na sebe přitom berou velikou zodpovědnost, neboť takové investice nejsou malé a správný chod firmy na IT přímo závisí.

Je však několik tipů, jak si práci CIO zjednodušit a zároveň ji zefektivnit:
* Odvolávejte se na vyšší autority. Jako základní kámen pro usnadnění důležitých projektů týkajících se IT poslouží například podniková strategie,
* Buďte dobrými vzory. Mějte úctu k lidem, se kterými pracujete. Nemyslete si, že ostatní toho vědí méně než vy. Buďte dosažitelní,
* Poskytujte školení a učte své spolupracovníky. Poskytněte jim dostatek informací a znalostí. Nechte každému vlastní díl zodpovědnosti, a
* Stanovte pevné hranice. Dejte svým spolupracovníkům volnou ruku tam, kde to bude možné. Ulehčíte si tím práci a motivujete ostatní. Nezapomínejte však, že hlavní odpovědnost za projekt nesete vy.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com