Co vlastně řídíme při správě znalostí?

Vytisknout

Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a řízení znalostí. Chce-li firma uspět na trhu, musí umět efektivně zacházet s celou řadou podnětných informací. Je třeba znát produkty a strategie konkurenčních firem, zákaznická data, zaměstnanecké údaje i data související se strategiemi, plánováním, organizací a politikou vlastní firmy.Každý podnik má disponuje určitou kapacitou na trhu. Firma, která chce na trhu uspět, by si měla umět zodpovědět několik základních…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace