Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Poctivost a odvaha - nezbytné vlastnosti výkonného ředitele

Bezúhonnost a morální trvalost by měly být jedním z poznávacích znamení člověka, jenž chce dobře vést ostatní. Špičkoví manažeři, vůdci společností, musejí každý den…

Strategický přístup managementu ke kariérnímu růstu

Strategický přístup managementu ke kariérnímu růstu

Největší starostí jedné menší americké společnosti byl nedostatek manažerů…

Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

Respekt je, podobně jako loajalita vyšší stupeň chování, který demonstruje…

Několik tipů pro zlepšení řečnických dovedností

Několik tipů pro zlepšení řečnických dovedností

Bývalí američtí prezidenti Ronald Reagan a Bill Clinton prosluli svými…

Dobrá idea motivuje

Dobrá idea motivuje

Co je nezbytnou součástí efektivního vedení? Schopnost nabídnout vizi…

Organizovaným intranetem k vyšší produktivitě práce II.

Organizovaným intranetem k vyšší produktivitě práce II.

Podnikové intranety vyžadují nové a nové informace. Sítě se tak velmi…

Co by měl umět schopný manažer

Co by měl umět schopný manažer

Dobří manažeři vědí, že změny jsou nevyhnutelné a vítají je jako…

Co je to mapa znalostí?

Co je to mapa znalostí?

Mapa znalostí (knowledge map) je jeden ze základních pojmů knowledge…

Charismatické vedení - záchrana, nebo zkáza?

Charismatické vedení - záchrana, nebo zkáza?

Učitelé i filozofové se dlouho snažili poznat, co je podstatou…

Malí tělem, velcí duchem

Malí tělem, velcí duchem

Vybudovat malý podnik nebo kolektiv s velkou vizí je stejně obtížné jako…

Jak vést svého vedoucího aneb Management naruby

Jak vést svého vedoucího aneb Management naruby

To, aby řadoví zaměstnanci určitým způsobem vedli své vedoucí je pro…

Správa znalostí: Víte, co víte?

Správa znalostí: Víte, co víte?

Ve znalostech se skrývá obrovský potenciál. Kdybychom jen věděli, co…

Jak získat důvěru on-line zákazníka

Jak získat důvěru on-line zákazníka

Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná…

Výpis 33423354 z celkem 3855